Derby

bild från förra året
 
Är så himla trött efter en lååång dag!
Började med två ensembler som jag nämde tidigare, och vi prata om att vi kaaaaanske skulle ut på någon turné någon gång i höst, haha, låter askul!
Sen hade jag gymnasiearbetsinfo och träff med seminariegrupperna och handledarna. (gud vad coolt det låter). Känner att jag vet mer nu vad jag vill göra som projekt och det kommer säkert bli asnajs om det blir som jag har tänkt mig!
 
Efter skolan åkte jag till körskolan och hade min första körlektion. Var lite nervös innan men det gick prima!
 
Och så efter körskolan åkte jag till Hallevi för att spela derby mot VIF. 1-1 blev det och vi var riktigt duktiga faktiskt idag. (Har gått lite upp och ner på sistone).
 
Nu är jag hemkommen från ett kalas och ska strax bege mig mot sängen! Gud vad trött man blir nu när skolan har börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback