Födelsedagspicknick!

Tjooo!
Igår var det somsagt Leos födelsedag så jag var hos han heeela dagen lång. Jag hade fixat bland annat en picknick i present, så vi gick ut i skogen för att få den rätta picknick-känslan! Väl där så blev vi attackerade av myror så vi fortsatte att äta hemma i hans säng istället (smulor<3).
 
Idag när vi vaknade åkte vi till körskolan, (jag har fått en planeringslektion imorgon så får se hur många lektioner jag behöver ta). Sedan efter det åkte vi och tog en glass i stan och efteråt åkte jag hem för att ha möte med Elin och syster angående ett läger vi ska jobba på nästa helg.
 
Detta var min start på veckan i stort sett, skolan börjar på torsdag och fram tills dess ska jag bara ta det lugnt. Såg förresten mitt "typ" schema på nätet nu förresten och det ser fruktansvärt bra ut än sålänge! Håller tummarna för att det kommer fortsätta med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback