Första skoldagen

gammal bild från augusti 2012 när jag såg Coldplay i Stockholm
Hejhej bloggen!
Skolan började idag, sista året på gymnasiet! Lite sorligt var det ändå när jag kom till skolan och det kändes som att det bara hade varit en vanlig helg, usch fy blä. Vart tog sommaren vägen egentligen?
Iallafall, idag gjorde vi inte så jättemycket, men gick från 8.30 till 14.15. Först fick vi våra scheman, (hej sovmorgon 4 dagar i veckan säger jag bara!) sen åt vi lunch och sist begav oss till musikskolan för att öva på en årlig show som vi har för de nya ettorna imorgon. Detta året var dock lite annorlunda så vi ska göra en typ minimusikal eller vad man ska kalla det. Jag ska vara med i en utav tre ensembler (popensemblen, YES!). Det är jag, ett kompband och en massa stråkar haha :) Vi ska köra Be Mine av Robyn, jag ska sjunga. Så coolt låter det med alla fioler och cellosar, går ju en hel del på MUV aka OMP som vi har här i Vänersborg.
 
Efter skolan så åkte jag för att träffa mina kompisar. Vi satt i solen en stund och sen begav sig jag, Jocke och Leo till en thairestaurang. Sen efter maten åkte jag hem en stund till Leo och sen hem.
 
Är mycket trött nu och ska snart sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback