Lång dag

 
Efter en lång dag är jag äntligen hemma och sitter och smsar med Leo angående om han ska komma hit eller inte! Iallafall idag så hade jag den tidigaste skoldagen och började 8.25. Vi hade då religion i 4,5 timmar. Egentligen ska vi ha 3 timmars samhällskunskap först och sen resten religion men vi kör bara religion till någon gång i november och sedan bara samhällskunskap. Låter kanske konstigt men aja.
Sedan var det lunch och sista lektionen för dagen var konstarterna och samhället. Jaa, går man estet får man ibland lite konstiga ämnen som man inte visste att man behövde, haha. Det känns som att denna kursen kommer bli ungefär lika tråkig som Historia 2b - Kultur med undantag för att vi kommer åka på några utställningar och föreställningar. Men vi får väl se, kanske bara var första lektionen som var lite seg.
 
Efter skolan satt jag kvar och väntade på att Voice (min sångensemble på musikskolan) skulle börja och då hann jag även med att planera lite med gymnasiearbetet. Jo fortare det är klart är bättre känner jag!
Sen efteråt åkte jag hem till Leo en stund och kollade film och til sist övningskörde jag hem! Har min andra lektion imorrn redan, det flyter på bra :)
 
Nä nu är det bestämt att Leo kommer hit med bussen, såååå hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback