Min sommar 2013

Eftersom jag inte har bloggat något i sommar så tänkte jag göra en sammanfattning nu vad jag har haft för mig.
 
I Juni och Juli så var jag i Hunnebostrand där vi hade hyrt en stuga. Vi åkte på några små utflykter, bland annat en till Nordens Ark.
 
Några bilder från Hunnebo!
 
I mitten av Juli åkte jag, pappa och mina systrar till Falkenberg för att campa på Skrea. Det var typ då det blev varmt både på land och i vattnet!
 
Självklart blev det en tur till skåne också för att träffa farmor, farfar, farbror och kusinerna! Vi badade, åkte båt, var i stan, åt största glassarna på glassbåten och busade.
 
Sista delen av lovet så var jag hemma och då kom min Leo hem somsagt, för det var ungefär där som jag började blogga!
Det har varit ett ganska kul, men ensamt sista sommarlov. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback