Mot Färgelanda!

två bilder från instagram
Godmorgon!
Vädret visar sig ju inte vara på sin bästa sida idag så hittils jag har spenderat min förmiddag inomhus med Pottermore, första Sagan om Ringen boken och lite The Perks of Being a Wallflower. Mycket mysig morgon om jag får säga det själv och eftermiddagen ser inte ut att bli sämre! Ska övningsköra till Färgelanda (vad har hänt med mig, kör ju typ varje dag nu??) för att kolla på när min lillasysters lag OCH mitt egna lag spelar fotbollscup (jag var för gammal, buhu). Har inte kört så långa sträckor förut så det ska bli spännande men samtidigt liiite läskigt! Får se vad jag hittar på ikväll, ska bara vara jag och min andra syster hemma och vi ska äta pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback