Några presenter

Hejsan! Längesen nu, och jag funderar på om jag ska fortsätta eller ta en lång paus. Kommer iallfall inte bli bättre med uppdateringar än vad det är nu. Har så mycket att göra med skolan och Lucia och gymnasiearbetet så det finns liksom inte tid att göra annat förutom att va med Leo och inget av det känns speciellt kul att skriva om för det finns inget som är intressant av det. Hoppas ni förstår. Dock så lovade jag ju att visa bilder på några av mina presenter så här kommer det! (Orkade dock inte fota allt eller pengar eller så, men jag kan säga att jag nu har ansvaret för alla mina pengar, inklusive nästan allt som mina föräldrar har sparat åt mig sen jag föddes. Det känns riktigt bra faktiskt!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback