Soppa och banken

får bli mobilbilder för kameran var urladdad
Hejsan! Just nu har jag ätit egengjord grönsakssoppa. Första gången jag försöker mig på detta receptet och den blev faktiskt riktigt god. Kom nyss hem från banken också, fyllde ju år för två dagar sedan så idag var vi där för att fixa ett nytt kort samt en bankdosa bl.a. Gud vad mycket det är att tänka på egentligen! Inom en snar framtid ska man börja lära sig att betala räkningar själv och massa andra saker som man knappt tänkte på när man var barn. Men det blir väl enklare med tiden antar jag :) Min födelsedag var förresten superbra! Jag var med Leo, fick fina presenter (som jag kan visa i ett annat inlägg), åt indiskt och sedan chokladtårta, min favorittårta (men så otroligt mättsam!)
Förövrigt så har jag mått lite illa nu de senaste dagarna, typ spykänsla eller rättare sagt en klump i halsen. Så idag åkte jag hem ifrån skolan tidigare, får hoppas att det är bättre till imorgon, ska nämligen spela cup i helgen.
Vi hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback