Mobilbilder från Spanien

 
på flyget mellan Rygge och Valencia. älskar att sitta vid fönstret och ta fina bilder!
 
 
några bilder från bungalowen vi bodde i.
 
 
liten rundtur första kvällen plus ett kort på bungalowen.
 
 
the typical "semesterfrukost" ;)
 
 
pooltime :) (saknar redan värmen...)
 
 
hotellområdet i Calpe.
 
 
vi åkte till en by uppe i bergen och kolla runt lite. det var fint där :)
 
 
i byn fanns även en turkos vattenkälla. synd att man inte kunde bada där för det såg så inbjudande ut!
 
 
två egobilder, hihi!
 
 
i onsdags (tror jag det var) åkte vi till en annan strand och solade/badade. det var inte ett enda moln på himmelen!
 
 
en glass som såg ut som en vattenmelon (och typ smaka som en också), plus en strandbild på mig.
 
 
på en restaurang i Altea och min fina svan jag gjorde av servetten(!)
 
 
Altea by night.
 
 
vi hann även med att kolla på ett vattenfall.
 
 
där badade jag. det var inte så jättekallt faktiskt!
 
 
en fin liten drink pappa gjorde åt mig och äckliga bläckfiskar(?) till förrätt...
 
 
sista kvällen gick vi till andra sidan Calpeklippan för att äta tapas. det tog bara sådär 1 timme att gå dit...
 
 
så himla fint var det på denna sidan!
 
 
en mysig spansk gata, samt spanska trappan!
 
 
sista bilden som min mobil fånga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback