Veckan går fort!

 
två bilder från vattenfallet vi kollade på i spanien. den andra bilden är faktiskt upp och ner.
 
Gudars vad veckan har gått fort, redan 3 dagar sen jag kom hem från Spanien typ! Ska snart lägga upp kamerabilderna, jag lovar, men det kan ta ett tag att ladda upp...
Idag iallafall har jag gått i skolan, två lektioner sen var svenskan inställd. Gitarrlektionen får jag inte heller glömma bort! Sen kom Leo till mig och vi pluggade lite och bakade kakor som blev supergoda! En bra dag helt enkelt men nu ska jag strax sova, har religionsprov imorgon och jag vet inte riktigt om jag har koll på allt. Det är så himlans mycket och jag vet inte riktigt heller vad exakt provet handlar om. Nåja, det löser sig alltid :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback