Lång helg

bilder från weheartit.
älskar hösten, den är så mysig och fin!
 
LEDIG IDAG, LEDIG IMORRN! Så glad jag blev när jag imorse snabbt kollade in på facebook och såg att min lärare var sjuk (fast synd om han, inte kul att vara det). Och eftersom jag har honom 4,5 timmar varje torsdag och den sista lektionen gick på kompledighet pga dansföreställningen i måndags så innebar det 00000 lektioner för min del! Wiho! PLUS att engelskan är inställd imorgon så då har jag bara 30 minuter sånglektion vilket inte riktigt räknas, hihi ;)
 
Det som är bra med lediga dagar är att man har gott om tid att göra viktiga saker, som läxor, vilket jag gjorde. Engelskan blev klar och även konstarterna&samhället uppgiften. Så nu kan jag njuta till max hela helgen (förutom en svenskaessä då som är supersvårt, bajs).
 
Sedan spenderades min eftermiddag först på trafikskolan och sedan på Hallevi för träning. Nu har jag precis sett sista avsnittet av Broadchurch och Guuuuud vad jobbigt slut! Men nu vet jag iallafall vem mördaren är och det är väl bra antar jag.
Nä, inget mer ordbajsande, nu ska jag sova och imorgon är det fredag!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback