Så sugen på att resa!

Alltså. Det här med att ta kort.
Jag tycker att det är sååå mycket roligare och intressantare att ta fram kameran när man är utomlands. Är det bara jag? Känns så meningslöst att ta kort på min tråkiga vardag hemma så det är därför just nu som kameran har fått stå och damma ett tag.
 
Man hittar så mycket inspiration och fina miljöer när man är på en ny plats och det är även dom här bilderna som är roligast att fota enligt mig.
Men snart ska jag till Spanien och då lovar jag att ta med mig kameran, även om det mesta jag kommer fota där är sandstranden och havet, haha.
Kan ju inte direkt heller säga att jag är en riktig foto-tjej som kan allt det här med inställningar och kanske inte har den bästa kameran direkt, men jag är nöjd som jag är, och fotografering är ju bara en hobby för mig! :)
 
Bilderna här ovanför är ett urval från USA-resan 2011. (Dom här är från Florida-delen). Mycket bra bilder får jag säga då dom faktiskt är 2 år gamla! Känns faktiskt som att jag är en sämre fotograf nu (haha skämt åtsido). Men nja, redigeringen har iallfall blivit bättre tycker jag och snart om jag uppdaterar min kamera, kanske jag kan bli mer intresserad och så småningom kalla mig för en såkallad foto-tjej!
 
Långt inlägg jag vet, men längtar såå efter att få lite ny inspriation utomlands! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback