Stressssss

 
Har inte kunnat ta det lugnt på hela veckan med att bara vara och sitta framför tvn och dega. Så stressigt! Får ångest när jag tänker på alla läxor TROTS att det faktiskt är ett bra tag tills dom ska in... Känns också som att jag ligger lååångt efter med gymnasiearbetet och jag inte vet vart jag ska ta vägen. Suck, behöver egentid med lugn och ro.
 
Imorgon ska jag iallafall till Smögen med Voice (tills på lördagkväll). Vi ska öva in en massa låtar inför detta året, samma visa som tidigare år. Det är faktiskt superbra tycker jag för då har man färdiga låtar att köra på konserter m.m. och behöver inte fixa nya varje gång.
 
Vi höres på lördag/söndag. Om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback