Veckan

 
Hej på er !
Nu var det ju ett tag sen jag skrev något här, men jag har verkligen haft fullt upp sedan helgen. Så nu ser jag fram emot denna helgen då jag inte har något speciellt inbokat.
 
Kan börja med att berätta lite om lägret. Det var Röda Korset som anordnade det för barn (dom var 17 st) och sedan var vi fyra ledare och två som var ansvariga/lagade maten. Vi hade förberett en fem-kamp och några lekar så vi höll oss sysselsatta hela dagen. Jag tyckte det var kul och ett plus var ju att man blev lite rikare också, hehe. Vi höll igång från 8.30 på lördagen till ca 16.00 på söndagen så när jag kom hem var jag jättetrött.
 
Sen resten av veckan har jag haft körlektion och pluggat lite körkortsteori. Det är faktiskt kul tycker jag, man lär sig något nytt varje gång man öppnar boken! :) Jag har även varit med Leo as usual och vi kollade på greveholm och bakade banankaka!
Igår var det också studentmössutprovning! Gaaah vad fort tiden går liksom!!! Har iallafall nu beställt en mössa, hoppas den blir bra, det ska stå Agnes och Musik på framsidan och sen Birger Sjöberg och 2014 på baksidan. Texten är i silver och sen har jag ett lila band och blomma (som står för estet).
 
Idag börjar jag inte skolan förrän 13.10 och sen i kväll ska jag till Göteborg för att kolla träningsmatch; Frölunda-Färjestad med Leo och några från hans familj. Det blir nog kul :)
 
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback