Au pair application

 
Hejsan bloggen! Idag har jag varit riktigt duktig och sprungit samt styrketränat. Jag går inte på gym (spelar bara fotboll), så jag tycker att hemmaträning funkar bra då jag har tid :)
Sen har jag också gått i skolan (som vanligt) och imorse hade jag en go sovmorgon! Dessutom så har jag idag suttit och jobbat jättemycket med min au pair ansökan. Har gjort klart 82% nu så det går framåt! Tanken är att jag ska skicka in min ansökan i början av juni och sen tar det minst ett halvår innan man kommer iväg (pga visum till USA), så det betyder att jag är i USA tidigast nästa vinter. Tanken är då att jag ska jobba under hösten som vikarie på dagis, skola och kanske hemtjänsten. Har nämligen fått 8 veckors sommarjobb på hemtjänsten nu i sommar så om det går bra där så kanske jag kan få jobba lite extra, vem vet? :)
Iallafall, ha en bra helg alla läsare, det ska jag nämligen ha. Spelar match både lördag och söndag och däremellan ska jag vara med Leo och skriva talet i Svenska Nationella (det kanske inte är så kul dock). Kika in här imorgonkväll också för lite bilder från Mars och April!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback