Det senaste

Oj, nu var det allt bra längesen jag skrev något här men nu är jag allt tillbaka! Har haft ganska mycket att göra det senaste så nu får ni en kort resumé; Jag har pluggat, tränat, bakat varit på första bålrundan, praktiserat på dagis (behövde en till referens inför au pair ansökningen) och varit i Skåne. Låter kanske inte så mycket i era öron men däremellan har jag bara njutit av vårvärmen och varit med Leo förstås! :)
Tänka sig att om 10 dagar så åker vi till London, bara Leo och jag :) Vi bokade resan i januari innan skolan drog igång, så det var alltså för mer än 100(!) dagar sen vi planerade det här! Ska bli så kul och spännande! Givet att vi ska till Harry Potter världen, har redan bokat biljetter ;) men annars är vi öppna för förslag! Vi är ju dock studenter så det behöver ju inte vara allt för dyrt.
Kom dessutom på att jag ligger låååångt efter med 365 dagar utmaningen, oops. Det kommer upp ett långt inlägg om det under veckan förmodligen! Sålänge får ni en bild på mina småpluttar som redan är 4 år gamla!! (ursäkta för dålig kvalité).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback