Look at the stars, look how they shine for you, and everything you do, yeah they were all yellow

London våren -09, tänk snart ska jag dit igen!
 
Hej bloggen.
Min vecka har mest bestått av träning och plugg. Hade inså-redovisning i tisdags i både gitarr och sång och sen igår så var det redovisning samt opponering av projektarbetet som man har i trean. Nu är jag helt klar med hela arbetet och behöver inte tänka på det mer! (Om jag inte får F det vill säga).
Nää, nu annars så packar jag till Idre, sen har jag även varit på kalas för min kusin, sett min syster spela teater och sovit över med Leo. That's it, är så trött varje kväll när jag kommer hem att jag inte orkar blogga, så förlåt mig. Aa just det, fick lämna in min dator idag på lagning för det var en massa streck över skärmen, förmodligen är den sprucken... Surt, speciellt eftersom jag måste använda den till engelskarapporten men turligt nog så hann jag skicka över mitt arbete till hotmail så den ligger väl sparad! :) Även mina andra filer är sparade (sen några veckor tillbaka) för säkerhets skull. Jag lär nog klara mig över lovet, men sen blir det förmodligen lånedator tills min är fixad, vi får se.
Nästa vecka eller rättare sagt på lördag ska jag till Idre och åka snowboard med min familj plus Leo! Det lär bli grymt kul och härligt, och jag ska försöka lägga upp några bilder från backarna när jag har tid :)
Kramar
 
Thailand hösten -07, livets resa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback