Väntar på något nytt

drömmer mig bort från den här trista gråa platsen
 
Ni anar inte hur många gånger jag har loggat in här för att försöka skriva något och sedan raderat allt för det inte blir bra. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre, vardagen rullar på som vanligt med skola (som är extremt tråkigt just nu), träning och fritid (som ofta inkluderar Leo). Så intressant är mitt liv asså! Väntar på ny inspiration eller åtminstone vår och fint väder ute. Igår var det klarblå himmel, solsken och varmt i luften = vårkänslor och sen idag vaknade jag upp till regn och mulet väder. Det var lite trist och jag blev inte direkt på bättre humör. Sen var det också en skittråkig dag i skolan och jag har massa arbeten som ska lämnas in inom kort (blöööööö).
Aja, det var väl en kort uppdatering om livet just nu, ska försöka skriva om det händer något kul men annars så blir det nog inte många inlägg för tillfället. Jag ska inte sluta blogga, definitivt inte, men det kan ta ett tag innan det blir en bra blogg.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback