Vecka 6 - Hemma

034. Hur ser ditt drömhem ut? 
 
Jag vill ha ett stort fint hus vid en strand i ett varmt land. Det ska vara snyggt och personligt, gärna ljusa färger och öppna ytor. Inga mörka vråer där man bara kastar in saker man inte använder ;) Huset ska även vara rymligt och rent & fräscht! Åh just det, en pool till det hade inte suttit fel ;)
 
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
 
Har inget att dölja i princip så det är inte så farligt. Visst så gör man ju inte så, jag skulle aldrig själv få för mig att snoka runt, och jag tror inte att mina vänner gör det heller. Men för de som vågar och vill så har jag inget som är privat i mitt badrumsskåp, det står väl mest parfymer och munskölj och sånt som tillhör hela familjen :)
 
036. Vilken stil har du hemma?
 
Det var faktiskt en ganska svår fråga, är inte riktigt insatt i stil och mode egentligen. Jag antar dock att det är ganska modernt, det flesta rum är renoverade för några år sedan och det är ganska fräscht när man har städat. Men i både lägenheten och huset så är det ganska trångt, mina rum är ganska små så de flesta ytor är täckta. Många av mina möbler är från IKEA, som många andras :)
 
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det? 
 
Oj det var en svår fråga. Men jag skulle nog spara min New York tavla isåfall, för den är så stor och har fina gråa färger :)
 
038. Länka till en bloggare som du tycker har det fint hemma 
 
Nu har ju jag inte sett alla bloggares hus och hem, men rum har jag sett och en jag tycker har ett fint sådant är:
l0ve.blogg.no
 
039. Hiss & Diss - Ditt hem 
 
Hiss - att det är så mysigt och hemtrevligt!
Diss - att det ligger på fel plats... varför inte på en solig strand mitt i värmen?
 
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem (ska egentligen besvaras imorgon)
 
Hm... Onödiga prydnadssaker som bara samlar damm (har haft för många sådana i mitt liv), småkryp, rånare & våldtäktsmän(!), skor med hundbajs på och katter (är tyvärr allergisk...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback