27 & 28

Vecka 5 - Sociala Medier
 
027. Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?
 
Alltså, det är väl självklar att jag tänker på vad jag skriver om och vilka bilder jag lägger upp liksom. Detta gäller alla sammanhang som blogg och facebook men kanske speciellt det sistnämnda dels därför att vem som helst kan söka på ens namn på facebook men också för att min blogg inte alls är stor så det är inte många som ser mina bilder osv. Jag kan ju inte heller påstå att jag skriver så jättepersonligt ändå om mina tankar och funderingar, det är mer som en dagboksblogg så att jag kan hålla koll på vad jag gjorde då och då. Men ja, jag tänker alltid efter en gång till om vad jag ska posta :)
 
028. Finns det några andra ställen än bloggen du vill göra lite reklam för?
 
Förstår inte riktigt om det är reklam för en själv som frågan menar men nej, det kan jag väl inte påstå i sånna fall. Har varken ask eller tumblr eller något sånt. Har dock ett weheartitkonto men det är ju ingen idé att följa då jag inte lägger ut så många egna bilder själv. Dessutom så gillar jag inte att reklamera mina sidor, jag trivs bra som småbloggare och detta är bara en hobby, jag satsar inte på att bli något stort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback