Go torsdag

längtar inte lite efter värme nu alltså... men även snowboardåkning ;)
 
Gud vad mysigt det var att vakna upp klockan 10 imorse med Leo bredvid mig! Vi har aldrig sovmorgon samtidigt så man får passa på att mysa när man väl har det.
Idag hade jag bara en lektion mellan 13.50-15.15 och då hade vi seminareredovisning. Jag tror det gick bra, jag fick säga det jag ville ha sagt iallafall. Sen direkt efter var det seminariemöte inför gymnasieprojekt-redovisningen. Jag är ju då klar iprincip så det känns jäkligt gött! Dock ska vi opponera på varanda den 12 februari så då måste jag läsa igenom ett helt arbete och komma på frågor, men det löser sig.
Ikväll så blev det ingen träning igen, hostar fortfarande och är hes så det är bättre att vila till nästa vecka. Sen har jag även övningskört och läst i teoriboken. Nu tänkte jag fortsätta med det och sen sova, har körlektion imorgon klockan 8.05, wiho. Men vad gör man inte för körkortet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback