On the road again?

Hejsan! Sakta men säkert ska jag väl börja skriva här igen. Det kan ta flera dagar mellan inläggen, eller så blir det fler per dag, vem vet! Hur som helst så hoppas jag att ni alla har haft en fin jul och ett gott nytt år och att ni nu hittar tillbaka hit. Det är ju inte så många läsare jag har direkt men jag brukar inte länka min blogg så det är väl därför I guess.
Vad har hänt sen sist då? Det var ju typ två månader sen sist om man bortser från den där listan som jag gjorde mest för att fördriva tiden. Aja det är faktiskt lite kul att svara på frågor om sig själv så den får vara kvar :) (ett tag iallafall). Hursomhelst, välkomna tillbaka till min dagbok, hoppas på ett nytt spännande år med nya möjligheter! Tar ju studenten, och sen får vi se vart benen bär...
Men först! Lite information om den senast tiden!
Skåne sista helgen i november.
Vi tog som vanligt en promenad i farfars skog.
Två små busungar, dom är ju för söta!
H med sin gosedjursräv som heter "Kajboj". Någon som kan gissa vad det betyder? ;)
A med sin varg "Bomba". Vilka fina namn barn kommer på nuförtiden! :)
 
Jag var på Göteborgsoperan med klassen och såg "La Cage Aux Folles" och sen kom det lite snö som stannade i typ 1 dag.
Sen var det Lucia och jag fick den stora äran att vara på skolan med Esteterna, såå kul! Och så kom julen.
Var i skåne igen mellan den 27-30 december.
Firade in det nya året med goa kömpisar!
Och sen har jag mysat med min kärlek!
 

VI HÖRS!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback