T.G.I.F.

sååå snyggt collage jag mixtra ihop, längtar tills jag och Leo åker till London i maj!
 
Tjenare! Idag har varit en sjukt seg dag med engelska på 3 timmar och vi skrev rapporter vilket är sjuuuukt tråkigt, hoppas kvällen blir mysigare! Skulle egentligen på ett kalas men det är så dåligt väglag och så långt borta på landet så jag står över det idag, istället blir det mys med Leo och vi ska äta thaimat här hemma, mums!
Det har inte blivit så många inlägg den här veckan förresten, men det beror på att jag har haft fullt upp. Tränar måndag, onsdag och torsdag och det kommer jag iochförsig att fortsätta med men sen har jag ju tagit körkort också så då blev det mycket fläng hit och dit (fick mitt körkort idag btw!!) :) Kan inte lova en förbättring för jag hittar inte alltid motivationen eller inspirationen till att blogga, men ska försöka iallafall!
 
Nä, nu ska jag hämta upp Leo samt mina nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback