Weekend

Hallååå alla läsare! Har inte bloggat i princip på hela helgen så tänkte att det var dags nu. I fredags var Leo hos mig, vi lagade mat; Lövbiff med Pommes Frites (så jäkla gött) och kollade på Familjetrippen och Gravity, två helt okej bra filmer :) Sen igår så var jag på kalas hos Hanna som fyllde 19, vi åt tacos och tårta och umgicks. Det var roligt! Och idag så vaknade jag upp hos Leo och sen så övningskörde jag till mormor och sen hem. Nu har jag precis fyllt i en massa frågor från Karolinska Institutet Svenska Tvillingregistret, det tog typ en evighet men som kompensation får jag en biobiljett så det är la värt det ;) Har inget mer att berättaså så tjoooo vi hörs imorgon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback