Hej hopp!

Hejsan! Det var ett tag sen. Har jobbat för fulla muggar, fått lite nya matchningar och varit med Leo. De senaste matchningarna jag har fått kom från Delaware, Massachusetts/Kalifornien och New Jersey. Vet att det är många och det är lite frustrerande att jag inte har hittat någon bra familj än, men jag har haft lite kontakt med Delaware familjen så vi får se om de hör av sig igen. Den andra familjen hörde inte av sig och den senaste tackade jag nej till med en gång för jag tyckte att barnen var lite för stora för mig, 10 och 12. Jag tror att jag passar för lite mindre faktiskt. Så om jag ska va ärlig så har jag ju bara haft kontakt med 2 av 5 familjer hittills så det är ju ingen fara i sig. Dessutom så åker jag inte förrän i oktober så det är ett tag kvar. Alltid lika roligt också att se när man har fått en ny match, att gå in och läsa om familjen. Jaa, det är väl det som händer just nu, jag väntar på en värdfamilj. Jobbet rullar också på som sagt, denna veckan är ganska lugn men sedan är det 5 dagar i 2 veckor nu framöver som gäller. Fast först ska jag till Skåne över helgen och umgås med kusinerna och släkten. Det suger dock att jag bara kan vara där en helg när jag brukar vara där i 1-2 veckor men så är det... Får kanske åka dit efter 8 augusti då jag slutar att jobba :) Aja, vi hörs väl snart!
från min och Leos 1,5 årsdag förra fredagen. han är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback