Ny matchning och rastlöshet

Hej hopp! Har varit ledig idag med och så även imorgon. Dock har det inte varit den bästa dagen, är såå rastlös och har inte gjort någonting i princip... Det suger! Fick en ny matchning i måndags, en familj med två flickor på 2 och 4 år som bor i Virginia (45 min utanför Washington DC) men de har inte hört av sig så väntar på en ny igen. Sad but true. Grejen är den att man kan aldrig veta hur lång tid det tar innan man får en ny matchning så jag hade väldans tur med de två första med tanke på att min video inte ens var uppladdad då. Men nu finns den på min sida, så då får jag hålla tummarna att det går fort! Jaa, det finns väl inget mer att skriva, har som sagt inget att göra förutom att kolla på tv:n och kolla emailen varje kvart. Nä, nu ska jag sluta ordbajsa, tråkar väl ut er! Men håll er uppdaterade, jag ser fram emot att skriva när jag har tackat ja till en familj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback