Balen

 
Hej på er! Längesen sist men jag har haft två intensiva veckor med student för min syster, rep, jobb, bal och egen student. Det har varit den bästa tiden i mitt liv hittills, att ta studenten är fan det bästa jag har gjort! Synd bara att dagarna flyger förbi, hade gärna upplevt alltihop igen. Här är iallafall några bilder från balen. Lägger upp studentbilderna senare samt mobilbilder från dagarna. Balen var verkligen svinkul, kanske lite överskattad men alla var så fina och det var en sådan underbar stämning! Jag fixade mitt hår, sminket och naglarna själv, det blev lika bra och jag blev nöjd :) Tack alla mina vänner för den underbara kvällen som jag sent ska glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback