Systers student

Wow, jag suger verkligen på att skriva här! Men blogglusten har legat på noll under den senaste tiden och det är bara kul att skriva när jag har gjort något speciellt som t.ex. varit i London. Nu har iallafall min syster hunnit ta studenten (mindre än en vecka kvar till min!!) så jag tänkte lägga upp lite bilder därifrån. Det regnade en del så knappt någon vågade sitta i tältet och några tårtor togs ut för tidigt så att det börja smälta, men annars var det inga missöden! Nu hoppas jag bara på bättre väder nästa vecka ;)
För övrigt så har jag första jobbdagarna på måndag och tisdag, ska gå bredvid och lära mig, sen börjar det på riktigt veckan därpå. Lär bli en intensiv sommar men jag har ett helt okej schema och många lediga dagar sammanlagt PLUS att jag tjänar pengar så det finns inget att klaga på :) Det enda är att jag är lite nervös men det är väl alla inför ett nytt jobb.
På onsdag är det bal och på fredag tar jag studenten! Kika in då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback