Jag tar helg!

Efter några dagar med solsken så kom regnet, precis som Panetoz förutspådde... Aja ingen idé att vara depp, regn kan vara mysigt det med!
Idag så fick jag iallafall min studentmössa äntligen (bara 91 dagar kvar!) och så hade vi körövning från 8.30-14.00 ca. Det var skönt att slippa vanliga skolämnen för en dag och sluta tidigare på en fredag, men jag missa min sovmorgon.
Nu precis så skypade vi med mammma som fyller år. Hon är i Kosovo med jobbet så fick inte träffa henne idag tyvärr. Men bilen fick jag låna hela helgen, så det tackar jag och bugar för ;) Dock är det jag som har betalat bensinen och den är snart slut...
Imorgon har jag match med samling 7.45. Fy farao vad tidigt! Men när jag kommer hem blir det en myskväll med Leo, så något har jag ju att se fram emot :)
Känner att det blev ett ganska osammanhängade inlägg, men det får ni stå ut med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback