Söndagstankar

Hej!
Har haft ett riktigt bra veckoslut med strålande sol och än är inte helgen över! Imorgon är det nämligen K-dag och då ska jag ut på äventyr...
Idag så var jag iallafall på Överby för att handla ett par byxor. Jag handlar aldrig kläder, jag är en stor sparare, (som jag anser är en bra egenskap) så därför tänkte jag lätta lite på plånboken idag bara för att jag förtjänar det. Hursomhelst så blev det ett par byxor och lite andra saker för er som orkar bry er.
Just nu sitter jag på mitt rum och gör ingenting. Borde jobba med svenska och kanske öva lite på naturkunskapsprovet vi har nästnästa måndag men näääää, det tar jag en annan dag. Det är faktiskt en mindra bra egenskap jag har (höhö), att skjuta upp saker. Måste bli bättre på att göra mina läxor i tid men just nu är jag så skoltrött som jag alltid brukar vara vid den här tiden på året och allt vi gör i skolan nu är ändå meningslöst. Kan lika gärna ta studenten på en gång!
Nåja, jag har inte alla planer klara efter gymnasiet så det kanske är bättre att vänta. Och chilla.
Det var allt för idag, ha det!
Avslutar med en bild på min balklänning (ber om ursäkt för ytterst dålig kvalité på bilderna. blir till att skaffa en ny kamera i sommar OM jag får ett sommarjobb!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback