Vecka 10 - Melodifestivalen

062. Hur brukar du titta på Melodifestivalen? 
Under de senaste åren/året så har jag faktiskt inte följt programmen så noga. Detta året blev det en deltävling och finalen. Tycker att mello blir sämre och sämre för varje år men Ace Wilder var grym och Sanna Nielsen var också bra :)
 
063. Vad tycker du om programledarna i Melodifestivalen i år? 
Av det lilla jag har sett så tycker jag att det har varit bra. Har dock läst på många bloggar att de inte alls är roliga men det förstår jag om man inte har sett HippHipp (med Anders Jansson). Många skämt kom ju därifrån typ.
 
064. Brukar du rösta i Melodifestivalen? 
Jag brukade göra det när jag var mindre och jag gjorde faktiskt det i lördags. Om man inte röstar så minskar ju chansen att den man vill ska vinna vinner! Men egentligen är det inte så viktigt.
 
065. Om du fick välja en artist som skulle medverka i Melodifestivalen, vem skulle det vara? 
Jag hade lätt tagit någon stor världsstjärna för då är det ju stor sannorlikhet att hen vinner! Kanske Beyoncé, Miley Cyrus, One Direction?
 
066. Länka den bästa låten ur alla Melodifestivalen deltävlingar i år
Behöver inte länka. Ace Wilder - Busy Doin' Nothin'.
 
067. Hiss och Diss - Melodifestivalen 
Hiss - Att det är en tradition och stor folkfest i Sverige samt att alla får vara med och bestämma
Diss - Varför har vi ens med en internationell jury? Det blir liksom för seriöst :)
 
068. 5 låtar du gillat från Melodifestivalen, du får välja från alla år
Euphoria - Loreen
Busy Doin Nothin - Ace Wilder
Never Let It Go - Afrodite
Popular - Eric Saade (vill bara påpeka att jag gillade den när den var med men igår så kollade jag på den på youtube och insåg hur kass den var, haha)
Ready Or Not - LaRoxx (älskade verkligen denna, haha!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback