Snart London

min fina kille i sin fina bal&student kostym | årets första seriematch, vi har nu vunnit 2/2 och ligger etta!
 
Snart åker jag! Och jag har precis börjat packa känns det som. Lite smått panik har jag just nu med tanke på hur mycket som ska hinnas med imorgon. Ska bland annat städa rummet, springa, gräva utomhus (vi ska lägga lite stenar vid altanen), måla en utemöbel, packa klart väskan, duscha, bestämma vilken hatt jag ska ha på bålrundan som har hatt-tema och sen få mina väskor till Leo innan jag åker till Olivia vid åtta typ. Shit, dagen lär bli lång så jag antar att jag måste gå upp tidigt för att hinna med allt. Menmen, det är sånt man får ta och snart så är vi i London, bara jag och Leo, och kan bestämma själva vad vi vill göra och bara vara lediga! Ska bli så himla skönt, och det här är ju typ våran studentresa eller vad man nu ska kalla det :) Det blir inget Aiya Napa för oss inte (även fast det hade varit gött att få sola och bada lite). Men jag tror att det här kan bli lika bra, om inte bättre ;) Vi hörs nog inte förrän jag är tillbaka, alltså tidigast onsdag. Så kika in här på torsdag/fredag någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback